באתר 'דה פולס' פורסמה כתבה על תערוכה חדשה, שנפתחה בחודש שעבר במוזיאון תל אביב לאמנות, על יצירות מריאן, שמו המאומץ של האמן היהודי פנחס בורשטיין (1927 – 1977). התערוכה מציגה למעלה ממאה יצירות ומסמכים המתעדים תחנות ביוגרפיות ואמנותיות בחייו של אמן יהודי חשוב זה. יצירה חשובה שמוצגת היא 'החתול השחור' השייכת לאוסף לוין, מיסודו של אספן האמנות והאסטרטג הפיננסי עופר לוין.
לוין סיפר בכתבה לדה פולס: "התערוכה הנוכחית על פנחס בורשטיין 'שמי הוא מריאן' במוזיאון תל אביב לאמנות היא מחווה ראויה לאמן יהודי חשוב שלא זכה בימי חייו להכרה מספקת בישראל. התערוכה המשמעותית האחרונה שנערכה בארץ על עבודותיו הייתה ב-1979 בגלריית האמנות של אוניברסיטת חיפה, שם הוצגו מאה עבודות שמן ורישומים שלו. התערוכה הנוכחית במוזיאון תל אביב מקיפה מאוד והיא חושפת צדדים ביוגרפיים שלו שמסייעים להבנת עבודותיו ותהליך יצירתן ובתוכו הייסורים שלא נתנו לו מנוח מאז השואה."
אבל היתה שם אהבה – עיצוב זיכרון השואה
מה תפקידו של זיכרון השואה מול הווה משתנה? כיצד לעצבו כאחריות חברתית וכמחויבות אישית? ומהו